Legitymacje szkolne
LEGITYMACJE SZKOLNE
W bieżącym roku szkolnym nowe legitymacje wydajemy:
- nowo przyjętym uczniom do Szkoły Podstawowej nr 65,
- z powodu braku miejsca na stempel/hologram przedłużający ważność legitymacji,
- w przypadku zagubienia/zniszczenia (duplikat) - należy złożyć wniosek o wydanie duplikatu + dowód wpłaty na konto szkoły).
Fotografię do legitymacji szkolnej (podpisaną - imię i nazwisko dziecka, klasa) należy przesłać
na adres: legitymacja.zdjecie@sp65.szczecin.pl (skan w rozmiarze 4x5 w rozdzielczości min 300 dip) lub załączyć w systemie Librus do kartoteki ucznia.W przypadku braku możliwości dostarczenia zdjęcia w wersji elektronicznej możliwe jest dostarczenie w wersji papierowej do sekretariatu szkoły.
Czas realizacji do 14 dni
Sposób zapłaty.
Opłatę za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej należy wnosić na konto:15102048120000030201666890
Szkoła Podstawowa nr 65 w Szczecinie
ul. Młodzieży Polskiej 9
70-774 Szczecin
z dopiskiem: za wydanie duplikatu legitymacji „imię i nazwisko ucznia”Do podania należy dołączyć potwierdzenie przelewu.
Dokumenty do pobrania: