Legitymacje szkolne

      • LEGITYMACJE SZKOLNE

      • W bieżącym roku szkolnym nowe legitymacje wydajemy:

        - nowo przyjętym uczniom do Szkoły Podstawowej nr 65,

        - z powodu braku miejsca na stempel/hologram przedłużający ważność legitymacji,

        - w przypadku zagubienia/zniszczenia (duplikat) - należy złożyć wniosek o wydanie duplikatu + dowód wpłaty na konto szkoły).

        Fotografię do legitymacji szkolnej (podpisaną - imię i nazwisko dziecka, klasa) należy przesłać
        na adres: legitymacja.zdjecie@sp65.szczecin.pl (skan w rozmiarze 4x5 w rozdzielczości min 300 dip)   lub   załączyć w systemie Librus  do  kartoteki ucznia.

        W przypadku braku  możliwości dostarczenia zdjęcia w wersji elektronicznej możliwe jest dostarczenie w wersji papierowej do sekretariatu szkoły.

        Czas realizacji do 14 dni

         

        Sposób zapłaty. 
        Opłatę za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej należy wnosić na konto:15102048120000030201666890
        Szkoła Podstawowa nr 65 w Szczecinie
        ul. Młodzieży Polskiej 9
        70-774 Szczecin
        z dopiskiem: za wydanie duplikatu legitymacji „imię i nazwisko ucznia”

        Do podania należy dołączyć potwierdzenie przelewu.
        Dokumenty do pobrania:

        Duplikat_legitymacji_szkolnej.docx