Aktualności

        • Dzień bezpiecznego komputera
          • Dzień bezpiecznego komputera

          •  

               12 października obchodziliśmy Dzień Bezpiecznego Komputera.

              Z tej okazji na lekcjach informatyki odbyły się prelekcje poświęcone tematyce bezpieczeństwa w sieci. Uczniowie dowiedzieli się, jak chronić swoje dane osobowe i prywatność podczas korzystania z Internetu. Nauczyciele przypomnieli o znaczeniu silnych haseł oraz o konieczności ostrożnego pobierania plików z nieznanych źródeł.

               Poruszono również kwestie związane z cyberprzemocą oraz sposobami reagowania na nią.W czasie zajęć uczniowie uczyli się rozpoznawać fałszywe wiadomości e-mail i strony internetowe. Dyskutowano także o odpowiedzialnym korzystaniu z mediów społecznościowych oraz AI. Lekcje przebiegły w miłej i aktywnej atmosferze – uczniowie chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.

              Dzień Bezpiecznego Komputera był doskonałą okazją, by przypomnieć wszystkim, jak ważna jest profilaktyka, bo lepiej zapobiegać i chronić niż później martwić jak wyjść z kłopotów.

        • Szklane inspiracje w naszej szkole
          • Szklane inspiracje w naszej szkole

          •  

               Podczas lekcji techniki uczniowie poznali proces powstawania szkła, jego pochodzenie oraz znaczenie w codziennym życiu. Dowiedzieli się również, że szkło jest materiałem, który można wielokrotnie przetwarzać, co ma istotny wpływ na ochronę środowiska. 

               W ramach zajęć praktycznych dzieci stworzyły własne, kolorowe „szklane butelki”, wykazując się dużą pomysłowością i kreatywnością. 

               Zajęcia przebiegły w atmosferze twórczej pracy, a uczniowie zdobyli cenną wiedzę na temat ekologii i recyklingu. 

        • „Poprzytulaliśmy Polskę” – warsztaty w Edukatorium Fabryki Wody
          • „Poprzytulaliśmy Polskę” – warsztaty w Edukatorium Fabryki Wody

          •  

               Uczniowie klas 4A i 4B wzięli udział w wyjątkowym projekcie edukacyjno-kulturalnym zatytułowanym „Poprzytulaj Polskę, realizowanym w Edukatorium Fabryki Wody. Celem przedsięwzięcia było wzmacnianie poczucia wspólnoty narodowej, budowanie tożsamości kulturowej oraz rozwijanie wrażliwości patriotycznej wśród dzieci i młodzieży.

               Podczas zajęć uczniowie mieli okazję odbyć niezwykłą podróż po Polsce, poznając to, co w naszym kraju wyjątkowe, bliskie i budzące dumę. Wystawa, angażująca wszystkie zmysły, prezentowała różnorodne oblicza patriotyzmu w sposób nowoczesny, przystępny i inspirujący.

               Dzieci odwiedziły liczne strefy tematyczne, m.in.:

            • Kącik Konstytucji,

            • Kącik Kulturalny,

            • Galerię Sztuki Polskiej,

            • Kącik kulinarny,

            • Kącik przyrodniczy,

            • Kącik kibica.

               Każda z przestrzeni stwarzała możliwość aktywnego uczestnictwa – uczniowie mogli dotykać eksponatów i instalacji, rozpoznawać dzieła sztuki, podejmować wyzwania językowe, takie jak łamańce językowe i regionalizmy, a także przebierać się, kibicować czy odpocząć w aranżowanym „polskim lesie”.

               Nie zabrakło również symbolicznego elementu tytułowego – dzieci mogły „przytulić Polskę”, obejmując poduszki w kształcie mapy naszego kraju.

              Dzięki tej niezwykle ciekawej i angażującej wystawie uczniowie mieli okazję w przystępny, nowoczesny i pełen emocji sposób obcować z polską kulturą i tradycją. Warsztaty były nie tylko lekcją patriotyzmu, ale również doświadczeniem, które pozwoliło młodym uczestnikom odkryć, jak wiele powodów do dumy daje nam nasza ojczyzna.

        • Tydzień Budowania Relacji oraz Przeciwdziałania Przemocy Rówieśniczej
          • Tydzień Budowania Relacji oraz Przeciwdziałania Przemocy Rówieśniczej

          •  

               W ramach Tygodnia Budowania Relacji oraz Przeciwdziałania Przemocy Rówieśniczej w naszej szkole zrealizowano szereg działań.Celem przedsięwzięcia było wzmocnienie więzi między uczniami, kształtowanie umiejętności współpracy, wzajemnego wsparcia oraz promowanie postaw szacunku i odpowiedzialności zarówno w świecie realnym, jak i w przestrzeni wirtualnej.

             

            • emocje, wsparcie i integracja

               Uczniowie klasy IV c podczas zajęć wychowawczych oraz języka polskiego podjęli rozmowy na temat emocji, znaczenia wspólnoty i wzajemnej pomocy. Zajęcia miały charakter warsztatowy – oparte były na różnorodnych zabawach integracyjnych, które sprzyjały lepszemu poznaniu się nawzajem i budowaniu poczucia jedności. Szczególnie ważnym elementem było wspólne przygotowanie plakatu-puzzli. Każdy uczeń opracował swój fragment, a dopiero po połączeniu wszystkich elementów powstała pełna, spójna całość. Ćwiczenie to miało symboliczny wymiar – pokazało, że każdy jest ważną częścią zespołu, a największą siłę klasa zyskuje wtedy, gdy działa razem. Dzięki wspólnym grom, rozmowom i aktywnościom uczniowie nie tylko dobrze się bawili, ale też przekonali się, że razem można osiągnąć więcej.

               W klasie 3A uczniowie brali udział w różnorodnych zabawach integracyjnych oraz ćwiczeniach mających na celu rozwijanie współpracy, wzajemnego zaufania i umiejętności skutecznej komunikacji. Podczas zajęć dzieci uczyły się, jak słuchać siebie nawzajem, dzielić się pomysłami i wspólnie rozwiązywać pojawiające się trudności. W ramach wspólnej pracy klasa opracowała zestaw zasad sprzyjających utrzymaniu przyjaznej atmosfery, wzajemnego szacunku i poczucia bezpieczeństwa.

               Zajęcia przebiegały w ciepłej, miłej i twórczej atmosferze, a uczniowie z entuzjazmem angażowali się w proponowane aktywności. Chętnie współpracowali w grupach, wspierali się nawzajem i wykazywali dużą pomysłowość podczas wykonywania zadań. Spotkanie pozwoliło nie tylko lepiej się poznać, ale również umocniło więzi między uczniami oraz wzmocniło poczucie wspólnoty klasowej.

               Na lekcjach języka polskiego uczniowie klas 5b, 5c, 7b i 8a rozmawiali o tym, że SŁOWA MAJĄ MOC – mogą ranić, ale też wzmacniać więzi i budować przyjazne relacje. Omawiali jak tworzyć atmosferę zaufania i zrozumienia, reagować na przejawy przemocy oraz dbać o serdeczne kontakty z kolegami i koleżankami. Uczniowie chętnie przygotowali plakaty promujące przyjaźń, współpracę i wzajemny szacunek

               "Tego typu działania mają ogromne znaczenie profilaktyczne – uczą odpowiedzialności za słowa i zachowania. Dziękuję wszystkim uczniom za aktywny udział i wielkie zaangażowanie!" -podsumowuje p. Ewa Komorek

            • rozmowy o cyberprzemocy i netykiecie

               Kolejnym istotnym aspektem tygodnia były zajęcia z informatyki, podczas których uczniowie podejmowali tematykę cyberprzemocy i bullyingu. Dyskutowali o możliwych konsekwencjach obrażania i wyśmiewania w sieci, a także o tym, jakie działania należy podejmować w sytuacji, gdy są świadkami lub ofiarami przemocy internetowej. Nauczyciel zaprezentował przykłady sytuacji wymagających reakcji, a uczniowie zgodzili się, że kluczowe są: wzajemny szacunek, wsparcie oraz stosowanie zasad netykiety. Rozmowy uświadomiły im, jak wielkie znaczenie mają słowa – zarówno w codziennym życiu, jak i w Internecie.

            • gry zespołowe

               Uczniowie klasy VIII b uczestniczyli w niezwykłej zabawie integracyjnej „Most”. Zadanie polegało na wspólnym skonstruowaniu stabilnej budowli z nietypowych materiałów, m.in. kartek, taśmy, sznurków, spinaczy czy słomek. Każda grupa odpowiedzialna była za własny fragment mostu, jednak ostateczny sukces był możliwy jedynie wtedy, gdy wszystkie elementy zostały połączone w całość. Dzięki tej aktywności uczniowie mogli doświadczyć w praktyce, że: - współpraca i wzajemne słuchanie prowadzą do celu, - kompromis często bywa kluczem do sukcesu, - każdy uczestnik wnosi coś cennego do wspólnego działania. Ostatecznie udało się zbudować most – symbol jedności i relacji. Zadanie nie tylko dało uczniom wiele satysfakcji i radości, ale także pokazało, jak ważne jest łączenie sił, szukanie rozwiązań i docenianie pracy całego zespołu.

            • działania integracyjne

               W ramach Tygodnia Budowania Relacji oraz Przeciwdziałania Przemocy Rówieśniczej zorganizowano także dodatkowe formy aktywności, które sprzyjały integracji uczniów oraz wzmacniały więzi koleżeńskie. Poszczególne klasy uczestniczyły w wyjściach integracyjnych do kina, wspólnych spotkaniach przy pizzy oraz zabawach na placu zabaw. Na lekcjach wychowania fizycznego rozgrywano przyjacielskie mecze, organizowano gry i zabawy integracyjne.

               Był to czas nie tylko wspólnej rozrywki, ale także budowania przyjaźni i pozytywnej atmosfery w zespołach klasowych. Podczas godzin wychowawczych odbywały się również pogadanki na temat wzajemnego szacunku, współpracy i umiejętności rozwiązywania konfliktów. Dodatkowym elementem tygodnia był „Mural pozytywnych emocji i myśli” – specjalne miejsce, w którym uczniowie mogli zapisać dla siebie nawzajem miłe słowa i pozytywne wiadomości. Ta inicjatywacieszyła się dużym zainteresowaniem i pokazała, jak ważne jest docenianie i wspieranie innych.

             Wolontariat szkolny w ramach Tygodnia Przeciwdziałania Przemocy wśród Rówieśników zorganizował „Słoik Pozytywnych Myśli”. Uczniowie przygotowali karteczki z motywującymi i życzliwymi hasłami. Następnie rozdawali je dzieciom i nauczycielom podczas przerw. Akcja miała na celu szerzenie dobra, uśmiechu i wzajemnego wsparcia w szkolnej społeczności.

            Podsumowanie

               Tydzień Budowania Relacji i Przeciwdziałania Przemocy Rówieśniczej był czasem pełnym wartościowych rozmów, współpracy i wspólnych doświadczeń. Uczniowie uczyli się otwartości, wzajemnego wsparcia i budowania pozytywnej atmosfery w klasach. Zrealizowane działania pokazały, że: - razem możemy więcej, - wzajemny szacunek i życzliwość są podstawą dobrych relacji, - zarówno w realnym świecie, jak i w sieci odpowiedzialne zachowania mają ogromne znaczenie.

               Dzięki różnorodnym formom pracy – od gier integracyjnych, przez dyskusje i warsztaty, aż po kreatywne zadania zespołowe – uczniowie nie tylko zdobyli wiedzę, ale przede wszystkim umocnili poczucie wspólnoty i przekonanie, że budowanie pozytywnych relacji to wartość, która procentuje każdego dnia.

        • „Bezpieczna droga do szkoły”
          • „Bezpieczna droga do szkoły”

          •  

               Zajęcia profilaktyczne dla uczniów klas pierwszych.

               W ramach działań profilaktycznych uczniowie klas pierwszych uczestniczyli w zajęciach edukacyjnych przeprowadzonych przez funkcjonariuszy Strazy Miejskiej pod hasłem:"Bezpieczna droga do szkoły".

               Celem spotkania było przypomnienie i utrwalenie zasad bezpiecznego poruszania się po drogach, zwłaszcza w rejonie przejść dla pieszych oraz w pobliżu szkół. Uczniowie aktywnie uczestniczyli w zajęciach, chętnie odpowiadali na pytania prowadzących i wykazywali się bardzo dobrą znajomością podstawowych zasad bezpieczeństwa. W praktycznych ćwiczeniach potrafili właściwie reagować na sytuacje, w których zbliżał się pojazd, a także prawidłowo oceniali moment bezpiecznego przejścia przez jezdnię.

              Zajęcia przebiegały w atmosferze zainteresowania i zaangażowania, a jednocześnie stanowiły doskonałą okazję do integracji zespołów klasowych. Dzieci miały możliwość współpracy w grupach, wzajemnego wspierania się oraz utrwalania postaw odpowiedzialności za własne i cudze bezpieczeństwo.

              Serdecznie dziękujemy funkcjonariuszom Straży Miejskiej za przeprowadzenie wartościowych zajęć oraz zaangażowanie w edukację najmłodszych uczniów. Spotkanie stanowiło ważny element działań szkoły na rzecz bezpieczeństwa dzieci w drodze do i ze szkoły.

        • Konkurs
          • Konkurs

          •  

            Zapraszamy wszystkich uczniów do udziału we wspóltworzeniu  szkolnej fotogalerii z okazji Światowego Dnia Zwierząt.

            Możecie przesłać swoje prace do opiekuna Samorządu Uczniowskiego:

            Wszystkie prace zbieramy do końca tego tygodnia. (03.10.br.)

            Fotogaleria zostanie zaprezentowana 4 października, w Światowy Dzień Zwierząt.

            Serdecznie zachęcamy do udziału – pokażmy, jak ważne są dla nas nasze zwierzaki!

            Samorząd Uczniowski

            • e-mail: j.michalak@sp65.szczecin.pl

            • przynieść wydrukowane zdjęcie lub

            • przygotować pracę plastyczną, na której jesteście razem ze swoim pupilem

            • Joanna Michalak

        • Dzień Chłopaka
          • Dzień Chłopaka

          •  

               Z okazji Dnia Chłopaka Mały Samorząd Uczniowski przygotował dla wszystkich chłopców z klas 1–3 słodki upominek. Był to miły gest, który wywołał wiele uśmiechów i sprawił, że dzień stał się jeszcze bardziej wyjątkowy. Serdecznie dziękujemy Radzie Rodziców za wsparcie tej inicjatywy. 

               Świętowanie odbywało się we wszystkich klasach – chłopcy spędzali ten dzień w gronie kolegów i koleżanek, ciesząc się słodkościami, wspólną zabawą i wyjątkową atmosferą. Niektóre klasy wybrały się również do kina i na pizzę, co stało się świetną okazją do integracji oraz budowania relacji.

               Szczególnie uroczyście Dzień Chłopaka obchodzono w klasie 3C. Dziewczynki przygotowały dla swoich kolegów pyszne, chrupiące gofry, a jedna z koleżanek zadbała o dodatkową atrakcję – pokaz magicznych sztuczek. Było smacznie, radośnie i naprawdę wyjątkowo.

        • Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania
          • Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania

          •  

            30 września obchodzimy w naszej szkole Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania. 

               Tego dnia starsi uczniowie naszej szkoły odwiedzą przedszkolaków oraz dzieci z klas 1–3, aby poczytać im bajki i wprowadzić w niezwykły świat baśni.  To będzie wspaniała okazja, by odkryć, jak wartościowe jest głośne czytanie – rozwija wyobraźnię, pobudza ciekawość i pozwala przeżywać piękne chwile razem. Może po takim spotkaniu najmłodsi poproszą rodziców, aby choć raz w tygodniu przed snem wspólnie zanurzyć się w świat opowieści…

        • Europejski Dzień Języków Obcych
          • Europejski Dzień Języków Obcych

          •  

               Europejski Dzień Języków Obcych to już wieloletnia tradycja w naszej szkole, a zarazem wyjątkowe wydarzenie, które co roku dostarcza uczniom wielu inspirujących doświadczeń. Jest to doskonała okazja, aby uświadomić sobie, jak ważna i cenna jest znajomość języków obcych we współczesnym świecie.

               W tym roku szkolnym nasi uczniowie mieli okazję zaprezentować swoje umiejętności językowe w różnorodnych formach. Opowiadali o językach, które już znają, a także o tych, których aktualnie się uczą. Uczestniczyli w quizach realioznawczych, sprawdzających ich wiedzę o kulturze, tradycjach i zwyczajach różnych krajów europejskich. Nie zabrakło również działań twórczych – uczniowie projektowali plakaty związane z tematyką językową, a także przygotowywali krótkie filmiki, w których  pokazali swoje zdolności i pasje.

               Był to dzień pełen radości, zaangażowania oraz inspiracji do dalszej nauki. Dzięki wspólnej pracy i aktywnemu udziałowi wszystkich uczestników udało się stworzyć wyjątkową atmosferę sprzyjającą nauce i integracji.

               Serdecznie dziękujemy wszystkim uczniom i nauczycielom za udział w tym przedsięwzięciu. Zachęcamy do dalszego rozwijania swoich kompetencji językowych, które otwierają drzwi do poznawania świata i budowania międzynarodowych przyjaźni.

             

        • Zebranie Samorządu Uczniowskiego
          • Zebranie Samorządu Uczniowskiego

          •  

               Już w środę 1 października 2025r., zapraszamy na zebranie kandydatów do Samorządu Uczniowskiego. Spotkanie odbędzie się o godzinie 12:30  w sali 244.

               Podczas zebrania, kandydaci do samorządu przedstawią swoje sylwetki, opowiadając o sobie, swoich zainteresowaniach oraz pomysłach na działalność w szkole. W ten sposób oficjalnie rozpoczną swoją kampanię wyborczą, podczas której będą starać się przekonać koleżanki i kolegów, że to właśnie oni zasługują na głosy w nadchodzących wyborach.

        • Zebranie WOLONTARIATU
          • Zebranie WOLONTARIATU

          •  

               Zapraszamy na pierwsze w tym roku szkolnym zebranie kandydatów do Szkolnego Koła Wolontariatu, we wtorek o godzinie 12:25 w sali 313.

               Wolontariat w szkole podstawowej to forma działalności, w której uczniowie dobrowolnie i bezinteresownie angażują się w pomoc innym. Jego głównym celem jest kształtowanie postawy empatii, odpowiedzialności i wrażliwości na potrzeby drugiego człowieka. Uczniowie uczestniczący w wolontariacie mogą pomagać swoim rówieśnikom w nauce, organizować zbiórki żywności, ubrań, książek czy zabawek dla osób potrzebujących, a także przygotowywać kartki i upominki dla seniorów lub dzieci z domów dziecka. Często angażują się również w działania na rzecz ochrony środowiska, takie jak sprzątanie okolicy czy sadzenie roślin. Wolontariat szkolny współpracuje z różnymi instytucjami lokalnymi, takimi jak biblioteki, domy opieki czy schroniska dla zwierząt. Uczniowie biorą także udział w organizacji wydarzeń szkolnych, co pozwala im rozwijać umiejętności pracy zespołowej i poczucie odpowiedzialności za wspólne inicjatywy. Dzięki takim działaniom uczą się, że nawet drobna pomoc może mieć wielkie znaczenie.

            Zapraszam

            Małgorzata Świerkoska

        • FLASH MOB
          • FLASH MOB

          • Kilka lat temu w naszej szkole regularnie organizowane były wydarzenia w formie FLASH MOB. W bieżącym roku pragniemy powrócić do tej tradycji, proponując społeczności szkolnej spotkania z literaturą, które odbędą się z okazji:

            🔸 Ogólnopolskiego Dnia Głośnego Czytania,

            🔸 Roku Jana Kochanowskiego,

            🔸 Tygodnia Budowania Relacji.

            Celem przedsięwzięcia jest promocja czytelnictwa oraz zwrócenie uwagi na liczne korzyści płynące z głośnego czytania dzieciom. Zależy nam na tym, aby znaleźć czas na lekturę – w szczególności twórczości Jana Kochanowskiego – a także na wspólne budowanie więzi w ramach całej społeczności szkolnej.

            Mamy nadzieję, że wspólne pasje i podejmowane działania staną się okazją do integracji dzieci i młodzieży w różnym wieku, przyczyniając się do umacniania pozytywnych relacji w naszej szkole.

            A pierwszy FLASH MOB już 30 pażdziernika.

            Z wyrazami szacunku,J. Michalak oraz E. Jerzewska-Jarczak

        • Dzień Przedszkolaka
          • Dzień Przedszkolaka 

          •  

            19 września nasze przedszkole świętowało wyjątkowe wydarzenie – Dzień Przedszkolaka. To niezwykłe święto zostało ustanowione po to, aby podkreślić wagę edukacji przedszkolnej oraz radości płynącej z bycia dzieckiem. W tym dniu każdy przedszkolak mógł poczuć się naprawdę szczególnie.

            Z okazji święta na dzieci czekało wiele atrakcji. Dzień rozpoczął się od wspólnych tańców i zabaw przy muzyce, które od razu wprowadziły wszystkich w radosny nastrój. Później przyszedł czas na zabawy na świeżym powietrzu, które pozwoliły dzieciom na integrację, aktywność ruchową i beztroską radość. Nie zabrakło także emocjonujących wyzwań sportowych – w hali sportowej został przygotowany specjalny tor przeszkód, który dostarczył przedszkolakom mnóstwo satysfakcji i dobrej zabawy.

            Każde dziecko otrzymało również odznakę przedszkolaka, a na zakończenie drobny upominek, który był miłą pamiątką tego pełnego wrażeń dnia. Wspólne świętowanie stało się nie tylko okazją do dobrej zabawy, ale także do budowania więzi, wzajemnego szacunku i poczucia przynależności do przedszkolnej społeczności.

            Dzień Przedszkolaka był pełen uśmiechu, spontanicznej radości i szczęścia – a przede wszystkim dostarczył dzieciom niezapomnianych chwil. Z pewnością ten wyjątkowy dzień na długo pozostanie w pamięci zarówno najmłodszych, jak i nauczycieli, którzy wspólnie zadbali o to, aby każde dziecko poczuło się wyjątkowo.

        • Sprzątanie Świata
          • Sprzątanie Świata

          •  

            Uczniowie naszej szkoły wraz z nauczycielami wzięli udział w 32. edycji akcji „Sprzątanie świata – Polska”, która w tym roku przebiegała pod hasłem „W naturę z kulturą”. To wyjątkowe przedsięwzięcie, realizowane corocznie w wielu miejscach w kraju i na świecie, ma na celu kształtowanie postaw proekologicznych, budowanie świadomości ekologicznej oraz zachęcanie do codziennej troski o środowisko naturalne.

             

               Nasza szkolna społeczność postanowiła zaangażować się w działania porządkowe w szczególnie urokliwym miejscu – nad jeziorem Szmaragdowym. Wspólnymi siłami uczniowie i nauczyciele zebrali liczne worki śmieci, przywracając temu terenowi czystość i piękno, na jakie zasługuje. Praca wymagała wysiłku, ale przyniosła ogromną satysfakcję i była widocznym dowodem na to, jak wiele można osiągnąć dzięki współpracy.

             

               Akcja stała się nie tylko okazją do zadbania o najbliższe otoczenie, lecz także ważną lekcją odpowiedzialności. Uczniowie przekonali się, że troska o naturę zaczyna się od drobnych działań – wyrzucenia śmieci do kosza, ograniczenia zużycia plastiku czy zwrócenia uwagi innym, by dbali o wspólną przestrzeń. Dzięki takim inicjatywom młodzież uczy się, że każdy z nas ma realny wpływ na stan naszej planety.

             

               Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaangażowanie, energię i pozytywną postawę. Wierzymy, że udział w tej akcji pozostawi trwały ślad w świadomości uczniów i zainspiruje ich do dalszych działań na rzecz środowiska – zarówno w szkole, jak i poza nią.

        • Konkurs InstaLogik – VII edycja 2025/2026
          • Konkurs InstaLogik – VII edycja 2025/2026

          •    

            Lubisz zagadki logiczne, matematykę albo chcesz spróbować swoich sił w programowaniu?
            Weź udział w InstaLogik – ogólnopolskim konkursie matematyczno-informatycznym dla uczniów klas 4–8 SP!

        • „Gorączka złota”
          • „Gorączka złota”

          •  

               Kolejny raz nasza szkoła aktywnie włączyła się w ogólnopolską akcję Polskiego Czerwonego Krzyża pod hasłem „Gorączka złota”.  To przedsięwzięcie od wielu lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem, gdyż łączy w sobie elementy zabawy, rywalizacji oraz niesienia realnej pomocy innym. W naszej szkole jest to już tradycja, która angażuje uczniów, nauczycieli, rodziców, a także całą społeczność lokalną.

               W tym roku nasze wspólne starania zostały docenione w wyjątkowy sposób – otrzymaliśmy prestiżowy tytuł Złotej Szkoły. To ogromne wyróżnienie, które stanowi dowód na to, że dzięki współpracy, zaangażowaniu i systematycznym działaniom można osiągać naprawdę znaczące rezultaty.

               Nagrodą za nasze wysiłki było 350 zł, które postanowiliśmy przeznaczyć na rozwój biblioteki szkolnej. Już wkrótce pojawią się w niej nowe, ciekawe książki – zarówno lektury obowiązkowe, jak i pozycje rozwijające zainteresowania uczniów. Dzięki temu każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie i poszerzać horyzonty czytelnicze.

               Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się do akcji – nawet najmniejszy gest, wrzucona moneta czy pomoc w organizacji miały ogromne znaczenie. To właśnie wspólne działanie pokazuje, że razem możemy zdziałać naprawdę wiele.

               Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję „Gorączki złota” i już teraz zachęcamy wszystkich do aktywnego udziału. Zbierajmy siły i energię – przed nami następne wyzwania, które z pewnością zakończą się równie wspaniałym sukcesem!

            Koordynatorem akcji w naszej szkole jest pani Bożena Krzysiek.

        • Międzynarodowy Dzień Kropki
          • Międzynarodowy Dzień Kropki

          • Dzień Kropki w naszej szkole!

            15 września w klasach 1–8 oraz w przedszkolu obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki – święto kreatywności, odwagi i wiary w swoje możliwości.

            Tego dnia w wielu klasach odbywały się różnorodne zajęcia rozwijające wyobraźnię i talenty uczniów. Nie zabrakło kolorowych prac plastycznych, zabaw integracyjnych, gier twórczych i rozmów o tym, jak ważne jest odkrywanie swoich mocnych stron.

            Dziękujemy wszystkim uczniom i wychowawcom za zaangażowanie i pomysłowość – Wasze kropkowe dzieła i uśmiechy udowadniają, że każdy z nas może zostawić po sobie wyjątkowy ślad.

            Zapraszamy do fotogalerii. Pomysłowość naszych uczniów i ich opiekunów w każdym roku jest coraz większa

            SAMORZĄD UCZNIOWSKI

        • Centrum symulacji medycznej
          • Centrum symulacji medycznej

          • Uczniowie klas 7b i 8b mieli niezwykłą okazję odwiedzić Centrum Symulacji Medycznej .

            Podczas wizyty mogli choć na chwilę wcielić się w rolę lekarzy i ratowników medycznych. Dzięki nowoczesnym fantomom oraz specjalistycznemu sprzętowi poznali tajniki udzielania pierwszej pomocy, zobaczyli jak wygląda praca zespołu medycznego. To była nie tylko ciekawa lekcja, ale również inspirujące doświadczenie, które pokazało, jak ważna i odpowiedzialna jest praca w służbie zdrowia.

             

             

        • STYPENDIA SZKOLNE  rok szkolny 2025/2026 
          • STYPENDIA SZKOLNE  rok szkolny 2025/2026 

          • STYPENDIA SZKOLNE 

            rok szkolny 2025/2026 

             

            WNIOSKI NA STYPENDIA SZKOLNE MOŻNA POBIERAĆ W GABINECIE  PEDAGOGA  (parter, gab.105) 

             

             

            WNIOSKI BĘDĄ PRZYJMOWANE  

            do 15.09.2025r. (poniedziałek)  do godz. 11.00

             

             

             

            Stypendium szkolne 

            W roku szkolnym 2025/2026 obowiązuje NOWY WZÓR WNIOSKU na STYPENDIUM SZKOLNE  

             

            Stypendium szkolne przysługuje uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej wynikającej z niskich dochodów w rodzinie (miesięczny dochód na 1 osobę nie przekraczający kwoty 823,00 zł netto) do czasu ukończenia kształcenia, nie dłużej jednak niż do ukończenia 24 roku życia, a w szczególności gdy w rodzinie występuje: 

            • bezrobocie, 

            • niepełnosprawność, 

            • ciężka lub długotrwała choroba, 

            • wielodzietność, 

            • alkoholizm lub narkomania, 

            • brak umiejętności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, 

            • gdy rodzina jest niepełna. 

            Stypendium szkolne nie przysługuje: 

            • uczniom klas zerowych 

            • uczniom, którzy nie mieszkają na terenie gminy Szczecin 

            Wnioskodawcy zobowiązani są do przedstawienia informacji przy składanych wnioskach o wszystkich dochodach NETTO uzyskanych w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku, bądź w przypadku utraty dochodu z miesiąca, w którym dochód ten utracono.  

             

            Dokumenty do pobrania w gabinecie pedagoga (parter, gab. 105), lub ze strony Urzędu Miasta Szczecin: https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11322.asp 

             

        • Obiady w roku szkolnym 2025/2026
          • Obiady w roku szkolnym 2025/2026

          • Szanowni Państwo

            Informujemy, że od dnia 27.08.2025 r. rozpoczynamy zapisy na obiady w nowym roku szkolnym 2025/2026. Zapisu można dokonać telefonicznie u intendenta szkoły pod numerem 91 461 39 40 w. 24 lub e-mail: a.lewandowska@sp65.szczecin.pl

            w godzinach 8.00 – 14.00.

            Informujemy również, iż dzieci które uczęszczały na obiady w roku ubiegłym należy ponownie zapisać na nowy rok szkolny 2025/2026.

            Obiady będą wydawane od 3 września 2025 r. (środa)

            Koszt jednego obiadu wynosi 7, 00 zł.

            Przypominamy o bezwzględnym terminie płatności za obiady.

            Termin zapisu dziecka na obiady upływa 03.09.2025 r. do godz. 8.00 .